Economic Times-ის მონაცემებით ციფრული მარკეტინგი ერთ-ერთია ხუთ მოთხოვნად პროფესიაში.ევროპის დიდი კომპანიები დღესდღეობით მარკეტინგის სტუდენტებს არ ეძებენ.ისინი არ არიან დაინტერესებული საზაფხულო სტაჟირებებითა და აკადემიური მოსწრებით.ისინი ეძებენ ახალგაზრდებს რომლებსაც აქვთ საწარმოო ცოდნა და ფლობენ ციფრულ მარკეტინგს.
ციფრული მარკეტინგის საშუალებით შეგვიძლია მივუდგეთ ჩვენს აუდიტორიას მარტივად.ამასთან ერთად მეტად მრავალფეროვანი სამუშაო პერსპექტივაა თქვენს წინაშე.არსებობს მრავალი სფერო,მაგალითად საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია (SEO)  სოციალურ მედია მარკეტინგი (SMM), კონტენტის მწერალი, ad მენეჯერი და ა.შ.თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ სტრატეგია და აამუშაოთ საკუთარი ბიზნესი.ექსპერტების მიერ ჩატარებული კვლევის თანახმად, ციფრული მარკეტინგი წელიწადში დაახლოებით 1.5 მილიარდი სამუშაო ადგილს უზრუნველყოფს.

პ.ს მარკეტინგის მომავალი ციფრულ მარკეტინგშია